7 Mayıs 2016 Cumartesi

Neutrogena oil-free moisturiser Nemlendirici




    Selam,

  Bugün size Neutrogena oil free moisturiser yağsız cilt nemlendirici kreminden bahsedeceğim. Öncelikle ürünün vaad ettikleri şöyle ;
  • Nemlendirir ve cildi pürüssüzleştirir.
  • Gözenekleri tıkamaz.
  • ciltte ki ton farkını ortadan kaldırır. Sivilce izlerinin görünümünün azalmasına yardımcı olur.

  Karma cilt yapısına sahibim t bölgem sivilcelenmeye müsait olduğundan bu ürünü merak ettim ve hemen aldım. Fiyatı uygun yanılmıyorsam gratislerde12.90 TL. Yüzüme her sürdüğümde verdiği ferahlık çok güzel mentollu gibi soğuk garip bir etkisi var. yağsız olduğu için parlak bir bitişi olmasada cildi yumuşattığı kesin. İçeriğinde paraben mevcut parfümsüz. Cildimde sivilcelenme yapmadı, Fakat paraben olan ürünlere karşı artık daha mesafeli olduğumdan özellikle cildi onarmaya yardımcı bakım adını verdiğimiz ürünlerin içerisinde paraben, parfüm gibi kimyasalların olmasını doğru bulmuyorum. Sonuçta bu ürünleri düzenli ve uzun zaman kullanıyoruz. Yani evet yağlı ciltler için bir ürün tamam ama bana fazla kuru kalmasıyla birlikte acayip kimyasal bir şeyi yüzüme sürüyormuşum hissi verdi. Yüzüme sürdüğümde içimi rahat ettirmedi. Kullanan arkadaşlar ne demek istediğimi anlamıştır. Bu sebepten tekrar almayacağım bir nemlendirici oldu.. Yani anlayacağınız düzgün parabensiz, Parfümsüz iyi bir nemledirici arayışına başladım Tavsiyelerinizi bekliyorum :)
Sevgiler...





cilt nemlendirici











2 yorum :

  1. Bu krem benim elimde de mevcut.Etkisini merak etmiyor değilim ancak içeriğin temiz olmaması beni de düşündürüyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 aylık kullanımda bende yan etki sivilce yapmadı nemlendirdi. Sonucu görmek için yeterli bir süremidir emin değilim fakat Uzun yıllar kullanıldığında kesinlikle parabenin Olumsuz sonuçları olacaktır diye düşünüyorum bu sebepten ben kullanmayı bıraktım. sevgiler :)

      Sil